Читати далі…" /> Читати далі…"> Читати далі…">

Штучний інтелект Google подвоїв зусилля в висвітленні новин

У своєму оновленому новинному додатку Google подвоїла використання штучного інтелекту в рамках зусиль по боротьбі з дезінформацією і допомоги користувачам в знайомстві з точками зору за межами їхнього власного «фільтруючого міхура». Глава Google Сундар Пічаї, який представив оновлені Google News на початку цього місяця, розповів, що «тепер додаток являє ваші новини з довірених джерел, при цьому надаючи повний спектр точок зору на події».
Google серйозно планує опинитися в центрі онлайн-новин і спробує допомогти видавцям отримати платних передплатників через платформу ТехноГігант. За словами головного розробника продукту Трістана Апстілла, новинне додаток «використовує краще від штучного інтелекту для пошуку кращого від людського інтелекту – відмінних репортажів, які надходять від журналістів з усього світу».
Штучний інтелект Google

Штучний інтелект Google

У той час як додаток дозволить користувачам отримувати «персоналізовані» новини, воно також буде включати в себе найпопулярніші історії для всіх читачів, намагаючись зламати так званий фільтруючий міхур інформації, який зміцнює у людей упередження і забобони.
«Щоб бесіда або суперечка були продуктивними, кожен повинен мати доступ до однієї і тієї ж інформації», каже Апстілл.
Він каже, що «повне висвітлення» буде однаковим для всіх – «неперсоналізіріованное уявлення про події з цілого ряду надійних джерел новин».
Втім, деякі ветерани індустрії журналістики скептично поставилися до зусиль по заміні редакторів-людей кураторами-машинами.
«Фантазії про алгоритмічно персоналізованих новинах існують вже давно», говорить професор журналістики Нью-Йоркського університету Мередіт Бруссард. «Ніхто так і не зробив це правильно. Думаю, дизайнери новин і редактори домашніх сторінок вже непогано справляються з курирування ».
Не варто забувати також, що Google і Facebook критикували за те, що компанії забирали більшу частину прибутку від онлайн-реклами, і за поширення неправдивої інформації. Подивимося, що зміниться в цей раз.
Категорії: Інтернет

0 коментарів

Залишити відповідь