Читати далі…" /> Читати далі…"> Читати далі…">

Інтернет провайдер Рівне – МІТ

Три способи вирішити спір з провайдером

Кожен користувач домашнього інтернету хоча б раз стикався з несправедливістю, коли нова супер пропозиція вашого постачальника інтернету дійсно тільки для нових його абонентів. У такі моменти хочеться підключити інтернет в іншого провайдера свого міста, а з чинним – розпрощатися назавжди. Чи можна обійтися без радикальних заходів і суєти? Спробуйте.
Варіант № 1
Впливає на оператора на бюрократичному рівні. Вивчіть свій договір на предмет виключення тимчасових термінів, які пов’язують вас у фінансовому плані. Переконайтеся, що розриваючи договір, ви не опинитеся в програші. Наберіть повні груди рішучості і відправляєтеся в офіс провайдера.

 

Для результативності дій захопіть паспорт і договір надання послуг. Якщо на ваше прохання, перевести вас з чинного тарифу на новий, отримаєте відмову – напишіть письмову рекламацію такого змісту:
«Я, Наташа Іванівна Зупкіна, договір (номер) від (дата укладення), звернулася в офіс компанії (юридична назва компанії, адреса) з метою змінити діючий тарифний план« Тили-Тили », але отримав від співробітника компанії (ПІБ, посада) відмова, який він аргументував тим, що тариф «Тралі-Валі» тільки для нових абонентів. Вважаю цю відмову неправомірною. У зв’язку з викладеними вище фактами прошу змінити с (дата звернення) тарифний план на «Тралі-Валі». Про прийняте рішення прошу повідомити мені за адресою (домашня адреса). Дата, підпис.
Зробіть копію рекламації з письмової позначкою про прийняття, зазначенням дати, ПІБ і посади співробітника, який документ у вас прийняв.
Такий хід не дає 100% гарантії, особливо, якщо мова йде про великому провайдера-монополіста, але в реальних відгуках про провайдерів місцевого масштабу позитивних рішень маса. Деяким абонентам про переведення на новий тариф повідомили вже через 15 хвилин, після подачі рекламації.
Варіант № 2
Якщо бюрократичні важелі не спрацювали, пробуйте попросити нове підключення на родича, з яким проживаєте в одній квартирі. Багато операторів, в гонитві за кількістю абонентів, погоджуються кинути ще один кабель на адресу. Адже і сьогодні існують комунальні квартири, а в великих містах поширена оренда квартир відразу декількома квартиронаймачів з різними бюджетами та ритмом життя. Коли все вийде, перше підключення можна просто «звести нанівець». Даний спосіб, як і перший, не більше ніж просто рекомендація, яка не гарантує вдалого вирішення ситуації. Але, як відомо, хто не ризикує – той не економить на інтернеті.
Варіант № 3
Під час прочитання другого варіанту ви напевно задалися питанням: «чи не простіше просто відключитися і підключитися заново?». Це самий крайній варіант вирішення проблеми, який може бути чреватий часовими розривами. Майже у всіх  операторів в умовах взаємодії з абонентом прописані умови, згідно з якими здійснити підключення абонента, на ім’я та адресу якого нещодавно було розірвання договору, можливо тільки через 1-3 місяці. Зустрічаються відгуки про провайдерів з вельми абсурдними історіями, коли старий квартиронаймач з’їжджає, а новий не може підключити інтернет тільки тому, що будинок обслуговує тільки один принциповий провайдер.
Хочете, щоб пошук провайдера за адресою, подальші взаємини з ним, вибір вигідних тарифів і можливість економити на інтернеті стали приємними клопотами з мінімальною витратою часу? Довірте ці завдання професіоналам і альтруїстам своєї справи інтернет провайдеру МІТ Рівного та Рівненської області.

0 коментарів

Залишити відповідь