Читати далі…" /> Читати далі…"> Читати далі…">

Інтернет провайдер Рівне – МІТ

Яке майбутнє для інтернет-провайдерів?

Двійкові цифри (інтернет) можливо, жодна інша галузь не є кращими, ніж провайдерами Інтернет-послуг (ISP). Інтернет-провайдер в першу чергу надає доступ до Інтернету як сервіс для своїх клієнтів.
підключення інтернет провайдера

підключення інтернет провайдера

Це допомогло створити сприйняття, що інтернет-провайдери є де-факто воротарями Інтернету; яка зумовлює певні суттєві додаткові виклики.
Як бізнес, Інтернет-провайдери повинні зосередити свою увагу на забезпеченні послідовного та високоякісного обслуговування своїх клієнтів, а також забезпеченні хорошої рентабельності інвестицій для своїх акціонерів. Але останнім часом, схоже, інтернет-провайдери витягуються в багатьох інших напрямках, які в деяких випадках можуть суперечити головній меті. Отже, де все це не так? У цьому документі обговорюються деякі ключові питання та виклики; в ньому розглядаються різні варіанти та фактори впливу; і дає деякі рекомендації щодо найкращого шляху вперед.
Інтернет-провайдери є оригінальною інтернет-компанією, оскільки їхні послуги були необхідними для того, щоб Інтернет досягти критичної маси користувачів, щоб зробити це поширеним та постійно зростаючим явищем, з якого він став. З моменту впровадження вітчизняного інтернет-ринку це була катання на роликах для інтернет-провайдерів та їх бізнес-моделей.
Цікаве історичне спостереження полягає в тому, що у ранніх інтернет-провайдерів не було попередньої бізнес-моделі, на основі якої вони могли б базуватися на своїх сервісах, тому вони вільно запозичувались з бізнес-моделей (та послуг) існуючих постачальників послуг зв’язку, таких як компанії телефонії. В результаті і, мабуть, тому, що вони також набрали значну частину з цих компаній, інтернет-провайдери потрапили в теорію вимушеної зовнішності, щоб почати свої послуги.
Така сама картина міграції талантів та бізнес-моделі також була очевидна при переході від телеграфної служби до послуг телефонії в попередній час. У будь-якому випадку, сьогоднішні інтернет-провайдери, що значною мірою пройшли минулий етап переходу, і тепер стикаються з важким завданням визначити своє власне майбутнє та відповідність більш складній базі комунікаційних технологій, ніж будь-який інший час минулого.

Зниження ринків та посилення конкуренції

Зниження ринків інтернет провайдера

Зниження ринків інтернет провайдера

Феноменальний ріст доступу до Інтернету ускладнюється лише тим, що на планеті є обмежене число людей. Після того, як 50% населення або більше споживачів зв’язуються, на будь-якому ринку потенційний баланс клієнтів починає скорочуватися, тому окремі інтернет-провайдери залишаються змагатися між собою для решти та для покупців один одного. Ринок України знаходиться у такій ситуації, оскільки, згідно з офісом національної статистики, 47 відсоток населення України  вже мають доступ до інтернету на грудень 20015 року.
Безпосереднім наслідком цього є різко посилена конкуренція серед інтернет-провайдерів України, яку тільки загострюють нові учасники ринку, з інноваційними і часто руйнуючими бізнес-моделями (наприклад, запровадження безкоштовного доступу до Інтернет  та інші в кінці 2010-х років).
В даний час інтернет-провайдери України стикаються з додатковою конкуренцією з мобільних інтернет-послуг, що надаються мобільними телекомами. Такі сервіси, які в основному базуються на широкосмуговому підключенні 3G, дають користувачам доступ до Інтернету в дорозі, навіть вдома. Цей розвиток може призвести до того, що традиційні фіксовані Інтернет-провайдери стануть застарілими, якщо вони не зможуть зберегти своє лідерство, пропонуючи ще швидше сполучення через такі події, як оптоволоконний зв’язок додому (FTTH).

Широкосмуговий і бездротовий підключення до Інтернету

бездротовий підключення до Інтернету

бездротовий підключення до Інтернету

Як натякнули вище, інтернет-провайдери часто конкурують один з одним на основі їх швидкості підключення; тому впровадження широкосмугового інтернету ознаменувало покращений інтерфейс, особливо для мультимедійного контенту та програм, що використовують пропускну здатність. На жаль, це також спонукало споживачів до того, що споживачі все частіше отримують додаткові програми та послуги із завантаженням вмісту, що намагаються пропускати смугу пропускання та / або завантажувати вміст (наприклад, Torrent та інший обмін файлами, однорангові програми) .
Цей чеснотний / жорстокий цикл каналів і потреб між двома постачальниками послуг Інтернету призвело до зниження тиску на ціну підключення, незважаючи на збільшення споживачів пропускної спроможності. Це, можливо, також вплинуло на реалізацію ще більшої пропускної спроможності, що базується на технології волоконно-оптимізованого зв’язку, яка, по всій видимості, зупинилася на думці, що вона може не забезпечити хорошу рентабельність інвестицій, необхідних для її забезпечення. Проте, уряд перебуває під тиском, щоб забезпечити більш швидке підключення, щоб зберегти позицію України як лідера у забезпеченні широкосмугового широкосмугового доступу для свого населення.

Конвергенція та прийняття нових бізнес-моделей

бізнес-моделей для інтернет провайдерів

бізнес-моделей для інтернет провайдерів

Конкуренція з пропозицій, що складаються з декількох програм (або пакетних послуг) операторами , фактично призвела до закриття автономного інтернет-провайдера. На сьогоднішній день споживачеві незвично купувати свої послуги телефонії, телебачення та Інтернет від одного постачальника,  які все починають виглядати дуже схожими на тлумачення постачальника послуг конвергентного зв’язку.
Тому не дивно, що для того, щоб конкурувати, вони повинні намагатися диференціювати себе, вивчаючи шляхи підвищення їхньої привабливості клієнтів, особливо щодо підвищення цін та послуг. З цією метою існує нагальна потреба у прийнятті та впровадженні більш цілеспрямованих стратегій на основі кращого розуміння потреб їх клієнтів. Це може включати використання бізнес-моделей, підтримуваних рекламою, таких як поведінкова / цільова реклама, для субсидування витрат на збільшення попиту на пропускну спроможність при фіксованій або зниженій ціні (і в цьому випадку безкоштовні послуги широкосмугового доступу не можуть бути поза увагою найближчий термін).

Тиск власників вмісту, щоб запобігти піратству

запобігти піратству інтернет провайдерам.jpg

запобігти піратству інтернет провайдерам.jpg

Широке застосування широкосмугового доступу та подальше збільшення споживання контенту / додатків посилили проблему незаконного обміну вмістом та порушення авторських прав на безпрецедентний рівень. Це змусило власників контенту шукати різні способи боротьби з загрозою для їх існуючих бізнес-моделей; (це квест, який бачив впровадження технології DRM та законодавчі аншлаги проти піратів / клієнтів контенту в недавньому минулому).
Ця боротьба, яка наразі поширюється на територію Інтернет-провайдера, збільшила вимоги інтернет-провайдерів відігравати більш важливу роль у виявленні, моніторингу та запобіганні незаконному обміну файлами; на додаток до їх постійного внеску в боротьбу з іншими, можливо, більш серйозними злочинними діями, такими як: онлайн-шахрайство, крадіжка особистих даних, фішинг, тероризм та педофілія. Можливо, внаслідок цього з’явилися серйозні реакції на перспективу тристрайкого правила щодо незаконного завантаження контенту, яке повинно забезпечуватися інтернет-провайдерами. Запропонований режим може вимагати від Інтернет-провайдерів прийняття триетапної процедури боротьби з незаконними завантажувачами матеріалів:
Перше злочин – повідомлення про попередження надсилається на підозрілий обліковий запис користувача.
Друге порушення – обліковий запис користувача призупинено на певний проміжок часу.
Остаточне порушення – Обліковий запис користувача припиняється провайдером.
Не дивно, що деякі інтернет-провайдери відбиваються на цих вимогах, на тій підставі, що Інтернет-провайдер забезпечує лише тупий доступ до споживача, тому на власників контенту повинно бути покладено обов’язок виконувати власні поліцейські функції.
Інтернет-регулювання / правоохоронна діяльність проти особистої конфіденційності користувачів
Інтернет-провайдери вже відіграють важливу роль, допомагаючи регуляторам та правоохоронним органам виявляти, контролювати та запобігати деяким серйозним незаконним діям у глобальному масштабі. Незрозуміло, чи є це обов’язковою відповідальністю для прийняття всіма Інтернет-провайдерами, перш ніж їм буде надано статут, або якщо це буде залишено підпорядкуванням цих регуляторних органів чи правоохоронних органів; однак він спирається на здатність інтернет-провайдерів відслідковувати та контролювати трафік усіх комп’ютерів, підключених до їх мережі.
Це означає, що Інтернет-провайдери мають певну обставину можливість ігнорувати конфіденційність своїх споживачів, але це також посилює сприйняття того, що вони найкраще зможуть зіграти роль інтернету-гейткипера на інших, напевно менш критичних, злочинах, таких як випадкове піратство вмісту. Також, використання механізмів формування трафіку Інтернет-провайдерами для управління або обмеження використання важкої пропускної здатності окремими споживачами лише дає подальшу підтримку цій позиції.

Доступні варіанти

варіанти інтернет провайдерів

варіанти інтернет провайдерів

Щоб досягти обґрунтованого висновку про найкращий шлях, інтернет-провайдери повинні повністю зрозуміти наявні варіанти; не тільки з точки зору індивідуального бізнесу, але також стосовно ймовірного впливу на галузь в цілому. Нижче наведено лише деякі з факторів, які впливають на ці параметри:
1. Роль цільової реклами та інших бізнес-моделей, підтримуваних рекламою інтернет провайдерів
Інтернет-реклама швидко стає ключовою стратегією доходу багатьох інтернет-провайдерів. Таким чином, цільова реклама дійсно може принести конкурентну перевагу для Інтернет-провайдера шляхом субсидування витрат на обслуговування своїх клієнтів, що в деяких випадках може навіть дозволити надання безкоштовного доступу до Інтернету.
На сьогодні стало поширеною популярність інтернет-доступ до багатопопулярних пропозицій, що включають телебачення та телефонію, що дає спокусливі можливості для перехресного субсидування в різних службах (наприклад, телевізійні рекламодавці можуть охопити широкосмугових / телефоністичних клієнтів і навпаки). Проте, як і раніше, варто з’ясувати, чи онлайн-реклама дійсно може запропонувати програму “вбивця”, яка виліковує все лікування.
З одного боку, цільова реклама та безкоштовні інтернет-моделі, що підтримуються рекламою, не можуть забезпечити такий же рівень доходу, як і прямі витрати на підписку. Крім того, субсидований характер пропозицій Інтернет-провайдера означає, що будь-який початковий прибуток повинен бути безпосередньо застосований для розгляду субсидії до того, як буде здійснено будь-яку реальну дохідність. Цей варіант може бути життєздатним для декількох окремих інтернет-провайдерів, але це може стати нестабільним, якщо вся галузь вирішить прийняти її.
2. Саморегулювання промисловості
Загроза регулюючого втручання з такими заходами, як обов’язкове правило тристрайки, яке має забезпечувати інтернет-провайдер, дало зрозуміти, що інтернет-провайдери розглядаються як де-факто воротарі Інтернету (незалежно від того, чи бачать вони себе в цій ролі чи ні). Тиск власників контенту, таких як кіно та звукозаписні компанії, не припиниться, якщо інтернет-провайдери не приймуть або не будуть змушені брати активну позицію щодо проблеми онлайн-піратства через свої труби.
Саморегулювання не буде легким досягненням для індустрії Інтернет-провайдерів, але це забезпечить безліч переваг, включаючи колективне голосування / більш сильне представництво в тих областях, де в даний час окремі Інтернет-провайдери наразі є надто малими та фрагментарними для того, щоб їх ефективно чути. Цей варіант, в першу чергу, буде корисним для всієї галузі Інтернет-провайдера, але менш ефективним для тих окремих операторів, які потребують серйозних компромісів, щоб це сталося. Крім того, індустрія Інтернет-провайдерів, що самостійно регулюється, зможе вплинути на значні проблеми, що зачіпають їх, та інших галузей промисловості, на свою користь.
3. Нічого не робити
Це дійсно не є варіантом, оскільки бездіяльність може призвести до більш негативного впливу зовнішніх подій як на імовірний результат. У цьому сценарії, з одного боку, Інтернет-провайдери можуть в кінцевому підсумку стати державою або консолідуватись у кілька великих і важко врегульованих комунальних компаній (які все одно виглядають і відчувають себе як державні об’єкти).
З іншого боку, і, як частіше трапляється, Інтернет-провайдери можуть настільки поглинутись у своїх розвиваються компаніях-мультисервісних комунікаціях / комунікаціях, які просто стають утилітою для сервісу для просування вмісту та послуг. Так чи інакше, інтернет-провайдери виглядають приреченими на те, щоб стати комунальними провайдерами та нічим іншим, на відміну від застарілих старих днів, коли інтернет-провайдер  міг би взяти на себе створену медіакомпанію .
4. Нові можливості та нові технології
Деякі події, пов’язані з інфраструктурою Інтернету та інноваційними контентними сервісами, можуть запропонувати ще один варіант для Інтернет-провайдерів, щоб вони перетворилися на щось більше. Одне з таких розробок, тобто майбутнє прийняття IPv6 (або інтернет 2.0) підключення, обіцяє кілька можливостей для покращення доступу до Інтернету, вирішуючи загрозу недостатньої IP-адреси в Інтернеті та вилучення необхідності служби трансляції мережевих адрес (NATS), що по суті робота щодо загрози за допомогою поточного інтернет-протоколу (наприклад, IPv4).
Цей розвиток, поряд із все більш швидким підключенням до Інтернету, може допомогти забезпечити інтернет-провайдерів засобами для забезпечення гарантованої якості обслуговування, що особливо привабливе для пропозицій про високу пропускну здатність, контент та інтернет-трансляції. Нарешті, і, мабуть, найважливіше, це можливість краще увімкнути динамічні бізнес-моделі для більшості інтернет-компаній, таких як Інтернет-провайдери та постачальники онлайн-контенту; останні можуть більше не мати потреби в експлуатації своїх власних мереж доставки контенту, якщо Інтернет-провайдери зможуть зробити це набагато дешевше і з гарантованою якістю обслуговування.

Шлях вперед

У попередньому розділі розглянуто фактори, що впливають на різні варіанти, які Інтернет-провайдери повинні розглянути, щоб вирішити численні виклики, з якими вони стикаються. Однак, оскільки ці параметри та їх впливові фактори, по суті, не є незалежними один від одного, найкращий шлях вперед можна знайти у поєднанні вищезазначених варіантів, щоб створити відповідну дорожню карту, яка допоможе і допоможе кожному інтернет провайдеру досягти своїх цілей. Таким чином, слід мати на увазі три основні моменти, незалежно від того, яка комбінація варіантів та факторів, що впливають, розглядаються наступним чином:
1. Не відчужувати і не дратувати замовника. – Було б набагато складніше включити клієнтів у процес прийняття рішень (наприклад, шляхом схем вибору для рекламних підтримуваних моделей), ніж до кінця що втрачає ринкову частку та / або може принизити вторгнення в приватне життя.
2. Стійкість до надмірного тиску з контентної галузі – всім їм потрібні інтернет-провайдери, оскільки Інтернет-провайдери потребують їх (можливо, навіть більше). Незважаючи на те, що контентна індустрія / власники можуть загрожувати будь-яким способом відплати (наприклад, через урядовий та регуляторний втручання або шляхом створення власних мереж доставки контенту), але залишається факт, що споживачам завжди буде потрібно доступ до Інтернету та вмісту, отже захист відносин з клієнтами повинен розраховувати на користь ISP.
3. Візьміть ініціативу – Можливо, найважчим і важким моментом варто враховувати, не в останню чергу, через невизначеність, пов’язану з прогнозами про інтернет та споживчу поведінку, що було б розумно, щоб Інтернет-провайдери стали більш активними, пропонуючи ще більше клієнтів, приємні та зручні для регулятора, пропозиції / бізнес-моделі, на власних умовах, замість того, щоб бути примусеними до цього.
Існує непростий спосіб запобігти тому, що може в кінцевому підсумку виявитися природним результатом еволюції Інтернету (тобто від обмеженого і вимірюваного початку до повсюдного ресурсу, як звичайного явища, як електрика). Але, подібно до розподілу електроенергії, вона вимагає екосистем постачальників послуг та інфраструктури, щоб вона працювала без проблем; отже, найбільший виклик для Інтернет-провайдерів – це правильний вибір правильної ролі, щоб уникнути втрати критичної позиції як ключового шлюзу для більшості користувачів на інформаційній супермагістралі. Інтернет-провайдери повинні охоплювати та захищати свою нішу в цій екосистемі або ризик вимирання.

Інтернет провайдер Рівне

МІТ

Підключити інтернет. Відеонагляд і сигналізація. Система Розумний Дім. Програма Безпечне місто. Побудова інтернет мереж. Проектування інтернет мереж. Підвіс та прокладання інтернет кабелю. Цифрове телебачення.

ІНТЕРНЕТ БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ


0 коментарів

Залишити відповідь