Читати далі…" /> Читати далі…"> Читати далі…">

Інтернет провайдер Рівне – МІТ

Ідеальний інтернет провайдер

 

Витративши 10 хвилин на читання цієї статті, ви зрозумієте, як зробити правильний вибір на користь надійного провайдера і обійти стороною несумлінного. Ми розповімо, на які не очевидні критерії та факти варто звернути увагу в першу чергу. І чому орієнтуватися на гучні обіцянки в рекламні слогани тарифів слід з обережністю.
Формула ідеального інтернет провайдера
Щоб не мучити вас довгої преамбули, відразу розберемо, що собою представляють інтернет-провайдери, як вони працюють, і якими важливими аспектами можуть нехтувати в відношення до потенційних абонентам.
Погана новина: все не так просто. Структура абсолютно будь-якого інтернет-провайдера (і тим більше глобального поняття інтернету в цілому) складна і багатогранна.
Хороша новина: все збагненно! Щоб навчитися відрізняти хороших провайдерів від поганих, досить підкорити лише верхівку цього айсберга. Решта складності ми беремо на себе.
Поїхали! Яке, на ваш погляд, якість інтернету ми цінуємо понад усе? Низька ціна пакета? Точно ні. Космічна швидкість? Ні в якому разі, – так чи інакше, у всіх провайдерів вона приблизно однакова. Популярність бренду, гучна реклама і магнітик в подарунок за підключення … Все це давно не вражає … А найцінніше – це якість інтернету і його непомітність. Коли інтернет – як повітря, просто є, і про нього немає причин замислюватися. Принаймні до тих пір, поки сторонні фактори не перекриють кисень. Вивести формулу ідеального провайдера, виходячи з цього, дуже легко. У вас ідеальний провайдер, якщо в квартирі / будинку / офісі інтернет завжди є, а назва його постачальника вам складно пригадати.
Проблеми вибору інтернет провайдера
Зосередимося на симптомах, які на ранніх етапах відносин з провайдером можуть розповісти про перспективи подальшої взаємодії. Пильність і обізнаність в цьому питанні допоможе вам уникнути більш глобальних проблем. Отже, що якщо …
Вашу заявку «маринують» до 72 годин
Це дивно, але до сих пір існують компанії, які реагують на заявку клієнта не день в день. Регламент таких провайдерів дозволяє оператору передзвонити потенційному абоненту через 72 годин і, швидше за все, так воно і буде. “Маячня! – скажете ви. – Їм що, клієнти не потрібні? »Чи потрібні, але в таких організаціях найчастіше« верхи не чують, а низи не хочуть », тому і чекати якісного сервісу від таких компаній не варто.
Кращі компанії здійснюють зворотний дзвінок клієнту протягом 10 хвилин з моменту отримання заявки. У дні пікових навантажень на операторів термін очікування об’єктивно зростає до години, але не більше.
Графік роботи монтажників інтернет провайдера – з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00
Складно сказати, чим, крім ліні і дурості, обгрунтовані ці тимчасові рамки, але і цей пережиток радянського минулого сьогодні зустрічається навіть у досить великих провайдерів. Більшість потенційних абонентів змушене відпрошуватися з роботи на цілий день, втрачати зарплату, заради підключення квартири до інтернету, яке тільки умовно залишається безкоштовним.
З підключення можна судити про сервіс в цілому, адже хороші провайдери забезпечують клієнту комфортні умови на всіх етапах співпраці. Термінове підключення, монтаж в вихідний день або після 18.00 – це давно не велике послугу з боку провайдера, нормальна практика.
Необов’язковість співробітників дивує …
Настав день «Ч», але монтажник не прийшов і подзвонив лише до вечора, щоб повідомити, що його робочий день закінчується, і він має намір перенести підключення на інший «зручний» день. Емоції навіть стриманого людини в цій ситуації передбачувані.
Якщо така необов’язковість спостерігається на етапі підключення, т. Е. Продажу то, швидше за все, провайдер буде вирішувати в такому ж режимі і екстрені проблеми.
Монтажники не поспішають вирішити проблеми підключення
Сталося так, що підключення інтернету вашої квартири до мережі утруднено: забитий стояк або ускладнений доступ до розподільного щитка. Але, замість «доведеться попітніти», ви чуєте від монтажника щось із серії «у мене сьогодні немає з собою інструменту / ключів від горища / шаманського бубна», тому іншим разом …
Оплата монтажників завжди відрядна і, якщо в компанії немає належного контролю якості роботи, монтажника зручніше підключити трьох безпроблемних клієнтів, ніж одного з «труднощами підключення».
Ваш дзвінок дуже важливий для нас
Некомпетентність і неввічливість операторів технічної підтримки – ще один реальний нюанс, що характеризує оператора. Як правило, він стає неприємним сюрпризом для абонента в екстреній ситуації. У вас стався розрив по час платної онлайн-конференції, а в трубці ви чуєте незадоволений голос, якому ви ніби завадили пити чай. Культурного шоку можна уникнути на етапі вибору провайдера.
Спробуйте додзвонитися до служби техпідтримки до підключення. Тоді ви заздалегідь зможете визначити не тільки ставлення до клієнтів в цій компанії, але час очікування відповіді оператора.
Платне «Безкоштовне» підключення в інтернет провайдера…
Розлучення «на гроші» в сфері інтернет-послуг, на жаль, теж зустрічається. Рідше зустрічається відвертий розлучення, який «організовують» співробітники провайдера, без його ж відома. Кілька частіше можна зіткнутися з навмисним замовчуванням тих чи інших пунктів договору, що тягнуть за собою витрати, і це вже розлучення з боку компанії. Давайте розглянемо кілька ситуацій, в які можуть потрапити потенційні абоненти.
Жадібний монтажник
Він прийшов, «кинув» кабель, приступив до налаштувань ПК, але щось пішло не так. Чи то «проблеми з настройками безпеки», чи то «з мережевими протоколами». Підключити комп’ютер до інтернету неможливо … Але, завдяки щасливому випадку, і за особистою ініціативою, монтажник готовий неполадку цю усунути, але послуга не входить в «вартість» безкоштовного підключення. І тут, увага! Ціна «опції» може залежати не тільки від нахабства і жадібності «майстра», а й від візуальної вартості ремонту у вашій квартирі. Середня сума такого розлучення – 100-300 грн, але нам відомі випадки нелюдської жадібності.
Безкоштовне підключення інтернету обходилося людям врази більша як платна.
Виноски, зірочки та інші нюанси
«Підключення інтернету безкоштовне, але лише на один комп’ютер, а кожний наступний – 500 грн», «шифрування Wi-Fi – 500 грн», «роутер в розстрочку, але із зобов’язанням виплатити його повну вартість при розірванні договору», «підвищення вартості тарифу в односторонньому порядку”. Ніколи провайдер не стане розповідати вам про ці нюанси в рекламних листівках, чи ви зверніть увагу на виноску під зірочкою, дрібним шрифтом, праворуч в куточку договору. Інформація стане відомою вам практично в останній момент підключення, коли «відступати нікуди». Для кого зайва 500 грн не стане причиною відмови від довгоочікуваного підключення, але майте на увазі, що ця незапланована трата – не рядова випадковість.
Уважно читайте договір, не соромтеся задавати “незручні” питання, адже мова про ваші гроші.
У подарунок – значить «даром» …
Приспати пильність потенційного абонента провайдери можуть і подарунками … Ви вибрали швидкісний і дорогий тариф, при підключенні компанія в подяку за вашу щедрість надає вам в безкоштовне користування Wi-Fi-роутер. Подарунки – це здорово, але дарований роутер не обов’язково здатний продемонструвати ту якість з’єднання, яке заявлено в вашому дорогому тариф, швидше за все він тримає швидкість максимум 30 Мбіт / сек. Провайдер приховав від вас інформацію? Але ви й не питали … Цікавтеся характеристиками обладнання, щоб уникнути розчарування в самому найближчому майбутньому.
Сім разів відмір один раз відріж
Тепер вам відомі найактуальніші проблеми, з якими ви можете зіткнутися на етапі вибору провайдера і підключення до інтернету. Всі наведені в статті пункти ні в якому разі не поширюються поголовно на всіх провайдерів! Звичайно, абсолютно «безгрішних» провайдерів інтернет-операторів ми поки не зустрічали, але ринок живе за законами здорової конкуренції, які припускають гідну якість обслуговування і повагу клієнта. Все більше сумлінних провайдерів, чиї монтажники зроблять все, щоб у вас в квартирі інтернет з’явився в той же день. Такі провайдери надають своїм абонентам вибір моделей роутерів пропорційно заявленої швидкості на тарифі, а деякі навіть сервіс вимірювання рівня сигналу в великих приміщеннях. На виході абонент отримує роутер, який буде тримати тарифну швидкість в кожному куточку квартири (правда, такий сервіс не завжди безкоштовний, але він є). «Сім разів відміряй, один раз відріж» – це прислів’я можна сміливо застосувати і до вибору постачальника інтернет-послуг. Кожен потенційний абонент може підійти до цього питання з толком, почуттям, розстановкою і залишитися задоволеним вибором. Об’єктивний вибір вимагає часу. Щомісяця ми консультуємо і підключаємо до інтернету близько 500 чоловік. Кожному обов’язково задаємо два питання: яким провайдером зараз користуєтеся і чому вирішили його змінити. Це дозволяє нам швидше за всіх дізнаватися про проблеми, що виникли у того чи іншого провайдера.
Налагоджений моніторинг інтернет провайдера МІТ в Рівному і по всій Рівненський області за абонентами дозволяє нам виявити всі шорсткості в роботі , і не дати прикрим випадкам перерости в серйозні проблеми.

 

Інтернет провайдер Рівне

МІТ

Підключити інтернет. Відеонагляд і сигналізація. Система Розумний Дім. Програма Безпечне місто. Побудова інтернет мереж. Проектування інтернет мереж. Підвіс та прокладання інтернет кабелю. Цифрове телебачення.

ІНТЕРНЕТ БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ


0 коментарів

Залишити відповідь