Штучний інтелект на службі маркетингу

В епоху «постправди» прийнято вважати, що те, що ми любимо, у що віримо і чого хочемо, – все це нав’язується нам з боку. Піарники, маркетологи, політтехнологи, рекламщики – всі ці люди невпинно нав’язують нам потрібну їм повістку, щоб досягти своїх корисливих цілей. Однак куди важливіше не те зерно, яке вони змогли кинути в наш мозок, а то, що з цього зерна виросло. Колишній ведучий програміст Google і творець електронного асистента Amazon Alexa розробили інструмент, який дозволить отримати максимально чіткі дані про те, що дійсно думають і відчувають мільйони користувачів по всьому світу. І немає сумнівів, що саме за ці дані в найближчі роки розгорнеться найзапекліша сутичка.
Штучний інтелект на службі маркетингу

Штучний інтелект на службі маркетингу

Сервіс Qutee.com, створений колишнім співробітником Google Флинтом Берроу і експертом в області штучного інтелекту Ешвіном Рамом, являє собою сайт, в якому будь-який користувач може запитати у інших учасників їх думку з того чи іншого питання і негайно отримати велику кількість відповідей. Це може бути звичайний шанувальник кіно, якому цікаво, чи є він єдиним, хто не згоден з рішенням Кіноакадемії про вручення «Оскара» фільму «Місячне сяйво». А також це може бути засновник стартапу, якому хотілося б на самій ранній стадії розуміти, чи потрібно його винахід людям.
Розробку можна розглядати як своєрідний аналог Tripadvisor, де оцінці піддаються не готелі, а багато різноманітних актуальних і не дуже тим. І оцінку тут пропонують ставити не за п’ятибальною системою, а від 0 до 100, що дозволить авторам опитувань отримувати більш точні відомості про ставлення громадськості до тієї чи іншої проблеми.
Крім того, на відміну від того ж Reddit, який також називають найближчим аналогом, в Qutee.com жоден з відгуків не залишиться без уваги, і кожен відданий голос стане цеглинкою в будівлі, яка сформує гігантський масив великих даних.
Публічні фігури все частіше починають розуміти, що лайки і репости – вже не найефективніший показник популярності тієї чи іншої теми громадськості. Багато відомі блогери, серед яких Shmee150, MarzBar, PhyLol, FoxdropLol і інші, вже активно користуються Qutee і перенаправляють користувачів на цей сервіс, щоб більш чітко розуміти, що потрібно людям і чим їх можна зацікавити. Така розширена функціональність зворотного зв’язку є куди більш ефективним інструментом донесення свого контенту для громадськості.
Як же це працює на практиці? Уявімо, що ви є власником паблік ВКонтакте, який прагне популяризувати свою групу. Просування в соціальних мережах, перенасичених інформацією, – це складна і делікатна завдання, що вимагає розуміння не тільки актуальних трендів, а й ставлення до них широких мас. Перш ніж торкатися певної теми, ви зможете зайти в розділ аналітики Qutee і ознайомитися з тим, як її сприймають користувачі, причому з прив’язкою до географії і часу. Це дозволить вам прийняти рішення про те, на яких темах варто акцентувати увагу, а яких краще взагалі не торкатися.
Ідеологом проекту є Річард Вілсон, який все життя займався гральним бізнесом: від розробки і постачання ігрових автоматів до створення онлайн-казино. За технічну частину відповідають Ешвін Рам – знаменитий експерт в області штучного інтелекту, а також Флінт Берроу – колишній ведучий програміст компанії Google.
В даний час Qutee.com функціонує в режимі бета-тестування, повноцінний запуск англомовної версії платформи планується здійснити вже навесні цього року. У планах розробників локалізація системи під всі популярні мови, включаючи російську. Творці стверджують, що одна з пріоритетних завдань полягає в залученні не тільки індивідуальних користувачів, а й представників корпоративного середовища. Очевидно, що якщо сервіс стане масовим, то одержувані їм дані стануть найціннішим активом, яким зможуть скористатися корпорації, соціологічні служби і різні громадські організації, що працюють з громадською думкою.
Перемога Дональда Трампа на президентських виборах в США стала сюрпризом для багатьох, особливо якщо врахувати те, яку лояльність публічно демонстрували до Хілларі Клінтон різні знаменитості і політичні діяльності. Однак експерт Бред Парскаль, активно проводив в Інтернеті соціологічні опитування з подальшим глибинним аналізом отриманих даних, ще до публікації результатів був практично переконаний в тому, що команда кандидата від республіканців, що зробила особливу ставку на digital, має куди більше шансів на перемогу.
Система Qutee, яка не тільки отримує актуальну і важливу інформацію, а й аналізує її і автоматично навчається, незабаром зможе і ефективно прогнозувати кон’юнктуру, що повинне буде зробити справжню революцію в сприйнятті і поширенні інформації. Старт уже стався, і скоро, з введенням повної версії, ми зможемо побачити всі можливості платформи і її реальний вплив на глобальну аудиторію і бізнес-середовище.
Категорії: Інтернет

Залишити відповідь