Штучний інтелект на службі маркетингу
В епоху «постправди» прийнято вважати, що те, що ми любимо, у що віримо і чого хочемо, – все це нав’язується нам з боку. Піарники, маркетологи, політтехнологи, рекламщики – всі ці люди невпинно нав’язують нам потрібну їм повістку, щоб досягти своїх корисливих цілей. Однак куди важливіше не те зерно, яке вони змогли кинути в наш мозок, а то, що з цього зерна виросло. Колишній ведучий програміст Google і творець електронного асистента Amazon Alexa розробили інструмент, який дозволить отримати максимально чіткі дані про те, що дійсно думають і відчувають мільйони користувачів по всьому світу. І немає сумнівів, що саме за ці дані в найближчі роки розгорнеться найзапекліша сутичка.

Штучний інтелект на службі маркетингу
0 коментарів