Детальніше…" /> Детальніше…"> Детальніше…">

Не працює інтернет. Що робити?

Спочатку переконайтеся, що модем включений, і на Вашому особовому рахунку є кошти. Перевірте, чи правильно підключено модем або приставки ONT: Переконайтеся, що світловий індикатор «DSL» на модемі або «PON» на приставці ONT ?. Перевірте з’єднання модему і комп’ютера. Спробуйте перезавантажити модем / приставку. У разі, якщо доступ в мережу Інтернет як і раніше відсутня, звертайтеся в службу технічної підтримки по телефону 097-995-54-73

Як підключити другий комп’ютер до інтернету?

Налаштування свого другого ПК або локальної комп’ютерної мережі Ви можете зробити тільки самостійно або за допомогою третіх осіб, користуючись FTP-ресурсами, які перебувають на сайті www.mit-net.com.ua

Чи можливо організувати бездротове підключення інтернету у себе вдома?

Якщо Ваш ноутбук (або нетбук) підтримує Wi-Fi, ми можемо надати Вам модем з вбудованою точкою доступу WiFi. Це обладнання дозволить Вам користуватися доступом до мережі Інтернет в будь-якій точці будинку. Однак мережу інтернету Wi-Fi буде доступна тільки в будинку (квартирі), саме підключення буде організовано за технологією ADSL, або за іншою провідний технології.

В яких випадках можлива заміна модему?

Заміна модему можлива в разі його несправності, або в тому випадку, якщо на існуючому модемі неможливе підключення інтернету до інших послуг, наприклад, до послуг інтерактивного телебачення .

Забув пароль. Що робити?

Відновити Ваш пароль на послугу в разі його втрати можливо при зверненні в службу підтримки інтернет провайдера Рівного МІТ. При собі необхідно мати документ, що засвідчує особу.

Хочу змінити пароль на послугу. Як швидше це зробити?

Змінити пароль Ви можете самостійно в «Кабінеті користувача» на сайті www.mit-net.com.ua Для входу в «Кабінет користувача» введіть логін – номер вашого договору, і пароль. Потім в меню «операції» виберіть розділ «зміна пароля». У вікні замість старого пароля введіть новий пароль. Натисніть кнопку «змінити». Підтвердіть зміну пароля, натисканням «ОК».

 

Де я можу отримати деталізацію статистики роботи в інтернет?

Деталізацію статистики по сесіях виходу в Інтернет Ви можете замовити в особистому кабінеті користувача на сайті www.mit-net.com.ua в розділі «Операції», закладка «Доставити рахунок». Доставка буде здійснена за вказаною Вами адресою електронної пошти. За замовлення деталізації плата не стягується. Статистика надається за певний період часу, але не більше 3-х місяців.

Яка швидкість з’єднання при використанні тарифів з передплаченим трафіком?

При підключенні до пакетів з передоплаченим інтернет трафіком швидкість доступу до мережі Інтернет залежить від технічної можливості підприємства зв’язку в кожному конкретному випадку.

 

Чи надає компанія послуги з налаштування Wi-Fi?

Так, настройка для одного модему в рамках початкового підключення інтернету проводиться безкоштовно, а при повторному виклику фахівця – за відповідним тарифом.

 

Чи є у інтернет провайдера МІТ спосіб обмежити доступ дітей до різної небажаної інформації в Інтернет? Як і що треба робити, куди звертатися?

Для обмеження доступу до небажаної інформації в мережі Інтернет можна скористатися додатковою послугою «Батьківський контроль». У цьому випадку буде будуть недоступні сайти, що пропагують насильство, споживання заборонених речовин і препаратів, тероризм, порнографію і т.п. Також є можливість обмежити доступ в соціальні мережі. Встановити послугу можна самостійно в «Кабінеті користувача», або звернувшись в службу продажів.

Залишити відповідь