Віртуальна реальність

Віртуальна реальність – це величезний чудовий світ, в які ми не заглянули навіть оком. Хоча під певною інтерпретацією віртуальної реальності можна розуміти Інтернет, насправді ж її потенціал набагато більше. Це місце, в яке людина може поринути цілком і повністю і знайти там набагато більше, ніж в реальному житті, а також не думаю про те, щоб відрізняти віртуальне від реального. На даний момент різними компанія розробляється апаратне забезпечення для повного виходу в віртуальну реальність: Omni, Oculus Rift, а також для створення доповнене реальності: Google Glass і інші. Цілком може так статися, що з розвитком високих технологій в цій сфері віртуальна реальність Займе міцної місце в нашому житті і забезпечить людей величезним, практично безмежним простором для ведення будь-яких справ.
Віртуальна реальність

Віртуальна реальність

Як вирішити проблему людського сприйняття віртуальної реальності?
Віртуальна реальність не обмежується світом розваг. Її беруть на озброєння і в більш практичних сферах – наприклад, для складання частин автомобільного двигуна або щоб люди могли «випробувати» новомодні тренди, перебуваючи у себе вдома. І все ж ця технологія до цих пір насилу вирішує проблеми людського сприйняття. Очевидно, що у віртуальній реальності є досить класні програми. В Університеті Бата її застосовують для вправ; уявіть, що вирушаєте в зал, щоб взяти участь в «Тур де Франс» і покататися нарівні з кращими велосипедистами в світі.
Віртуальна реальність в технічному сенсі погано уживається з людським сприйняттям. Тобто з тим, як ми сприймаємо інформацію про світ і будуємо розуміння про нього. Наше сприйняття реальності визначає наші рішення і здебільшого покладається на наші органи чуття. Отже, створення інтерактивної системи має на увазі облік не тільки апаратного і програмного забезпечення, а й самих людей.
Дуже складно вирішити проблему проектування систем віртуальної реальності, які будуть переносити людей в нові світи, з прийнятним почуттям присутності. Чим складніше стає досвід віртуальної реальності, тим складніше стає кількісно оцінити внесок кожного елемента досвіду в чиєсь сприйняття в гарнітурі віртуальної реальності.
При перегляді фільму в 360-градусному огляді у віртуальній реальності, наприклад, як би ми визначили, що більше сприяє залученню в перегляд фільму: комп’ютерна графіка (CGI) або технології об’ємного звуку? VR доводиться вивчати методом ножа і сокири, відсікаючи непотрібне і відрубуючи зайве, перш ніж додавати нові елементи, оцінюючи ефект їх появи на сприйняття людини.
Існує теорія на стику комп’ютерних наук і психології. Оцінка максимальної правдоподібності пояснює, як ми об’єднуємо інформацію, яку отримуємо від усіх своїх почуттів, інтегруючи її з метою інформування свого розуміння навколишнього середовища. У своїй простій формі, теорія стверджує, що ми оптимально поєднуємо сенсорну інформацію; кожне почуття сприяє оцінці навколишнього середовища, але в загальному це досить гучний процес.
галасливі сигнали
Уявіть собі людину з хорошим слухом, що йде в нічний час в тихому провулку. Він бачить похмуру тінь на відстані і чує виразний звук кроків, що наближалися до нього. Однак ця людина не може бути впевнений в тому, що бачить, через «шуму» в сигналі (бо темно). Він покладається на слух, тому що тихе оточення означає, що звук в цьому прикладі буде більш надійним сигналом.
Цей сценарій показаний на зображенні нижче: як оцінка за участю очей і вух людини поєднується, щоб дати оптимальний висновок десь посередині.
Зрозуміло, це не може залишитися непоміченим для розробників віртуальної реальності. Вчені з Університету Бата застосували цей метод для вирішення проблеми оцінки людьми дистанцій при використанні гарнітур віртуальної реальності. Симулятор водіння, на якому люди вчаться водити, може призводити до стиснення дистанцій у віртуальній реальності, а це загрожує неправильним використанням в середовищі, в якій варто враховувати фактор ризику.
Розуміння того, як люди інтегрують інформацію зі своїх почуттів, має вирішальне значення для довгострокового успіху VR, тому що це не тільки візуальна частина. Оцінка максимальної правдоподібності допомагає змоделювати, наскільки ефективно системі віртуальної реальності потрібно рендерить мультисенсорне оточення. Краще знання людського сприйняття призведе до ще більш занурюється досвіду VR.
Простіше кажучи, питання не в тому, як відокремити сигнали від шуму; питання в тому, щоб сприймати все сигнали з шумом і отримати максимально якісну віртуальне середовище.

Віртуальна реальність поліпшить медичні навички лікарів

Віртуальна реальність в медицині

Віртуальна реальність в медицині

Віртуальна реальність, всупереч розхожій думці, – це не тільки інструмент для розваги і відеоігор, а й відмінний спосіб отримати нові знання та навички. Слідувати сучасним тенденціям хочуть викладачі медичної школи Стефордского університету, які планують застосовувати віртуальну реальність для навчання студентів і вдосконалення вмінь практикуючих лікарів.
Інтерактивні тренажери віртуальної реальності допоможуть лікарям вивчати анатомію людини в тривимірному вигляді, що дасть їм можливість застосовувати більш комплексний підхід до лікування при виявленні жизнеугрожающих захворювань (наприклад, аневризми аорти). Як заявив співробітник інтервенційної радіології в Школі медицини Стенфордського університету Златко Девчіч,
«Лікування аневризми селезінкової артерії може бути дуже важким через природи хвороби і анатомічних особливостей конкретних пацієнтів. Нова платформа дозволить переглядати анатомію тіла в тривимірному вигляді, як ніби органи прямо перед нами, що може допомогти швидше і ретельніше спланувати лікування, підготувати необхідне обладнання і інструменти. Нове застосування технології віртуальної реальності з використанням зображень і системи візуалізації відображає організм пацієнта з проривним якістю візуалізації ».
Віртуальна реальність, крім усього іншого, може переводити процедурну комп’ютерну томографію пацієнта в тривимірне зображення, яке лікар може переміщати і досліджувати в віртуальному просторі. Такий підхід забезпечує вивчення органів і тканин пацієнтів без оперативного втручання.
«Таким чином ми можемо проводити попереднє обстеження, що є вкрай важливим кроком в успішному лікуванні пацієнта, тому цінність VR складно переоцінити. Нова технологія дає нам зовсім інший погляд на лікування та планування операцій ».

Як доповнена реальність може змінити життя спортивних фанатів

Віртуальна реальність в спорті

Віртуальна реальність в спорті

Сучасні технології змінюють все, але не все відразу. Наприклад, для спортивних фанатів нічого особливо не змінилося, крім того, що вони можуть стежити за ходом спортивних подій зі свого смартфона або за допомогою повідомлень на розумних годиннику. Саме з цієї причини на заході Tribeca Film Festival провідні розробники в області віртуальної реальності і доповненої реальності взялися за обговорення майбутнього спортивних трансляцій і оснащення стадіонів.
У бесіду вступили директор продуктового напрямку Watson Developer Labs і AR / VR Labs в IBM Майкл Лідді, віце-президент по розробці і стратегії в Jaunt Міці Рео і генеральний директор Business Insider Генрі Блоджет. Майкл Хідден виявився завзятим шанувальником спорту. Він вважає, що деякі вельми несподівані застосування технологій доповненої реальності і віртуальної реальності можуть бути застосовані в спортивних трансляціях набагато раніше, ніж ми думаємо.
Цікаво, як саме VR і AR змінять життя спортивного фаната. Перше, що спадає на думку, це трансляція в віртуальної реальності, яка дозволить виявитися на стадіоні в самій гущі подій в той час, як глядач буде перебувати у себе вдома. Jaunt вже працюють в цьому напрямку, але все це складно назвати технологіями майбутнього. На даний момент не можна дивитися живі трансляції в VR, місце розташування камер сильно обмежена, немає можливості збільшити зображення, та й якість самого зображення залишає бажати кращого.
Очевидно, що з цими проблемами можна впоратися, якщо розмістити достатню кількість сучасного VR-обладнання на стадіоні, проте Міці Рео бачить і більш цікаві варіанти використання сучасних технологій для спортивних трансляцій. Ставка зроблена на технології доповненої реальності.
Уявіть, що ви можете розмістити тенісний корт на своєму столі і стежити за тим, що відбувається з будь-якого кута огляду. Можна перетворити цілу кімнату в стадіон і бачити не тільки атлетів, а й додаткову інформацію, наприклад, ігрову статистику.
До слова, доповнена реальність допоможе і тим, хто вважає за краще особисто відвідувати спортивні заходи і хворіти з трибун. Технологія дозволить поєднати переваги знаходження на трибуні і перегляду телевізійної трансляції. За допомогою пристроїв доповненої реальності можна бачити додаткову інформацію, яка пропонується в ТВ-трансляції, не відволікаючись від того, що відбувається на полі.
Все це звучить добре, але наскільки близько це прекрасне майбутнє для спортивних фанатів? Ви будете приємно здивовані. Трансляція у вигляді проекції вже знаходиться на стадії розробки, а AR-гарнітури, на думку Майкла Лідді, можуть з’явитися на стадіонах вже в цьому сезоні американського футболу.
Категорії: Інтернет

Залишити відповідь