Встановлення систем контролю і управління доступом

 

Надійний захист для організації
Будь-яке підприємство чи організація повинні бути обладнані системами, що знижують рівень ризику несанкціонованого проникнення в закриті приміщення. З метою підвищення безпеки встановлюються СКУД (систем контролю управління доступом). Монтаж системи контролю дозволяє обмежити прохід сторонніх в певні приміщення.
Контроль здійснюється через настройку виконавчих пристроїв: турнікетів, дверей, шлагбаумів і т.д. В системі зберігаються дані про кожному проході будь-якої людини через обмежену зону. У разі виникнення спроби несанкціонованого проникнення системою контролю буде зареєстровано дію із зазначенням часу.
Система контролю доступу реєструє інформацію з пластикових карт або брелків, які видаються співробітникам. Кожен має свій рівень доступу до тих чи інших об’єктів. Карта активує двері, шлагбауми і турнікети. СКУД (систем контролю управління доступом) реєструє кожну дію і записує в базу.
Встановлення систем контролю і управління доступом

Встановлення систем контролю і управління доступом

На базі цієї системи можна організувати:
систему контролю обліку робочого часу;
контроль пересування службового транспорту;
реєстрацію перепусток гостей і т.д.
СКУД (систем контролю управління доступом) в офісі
Завдяки встановленню СКУД (систем контролю управління доступом) можна не тільки забезпечити власну безпеку, а й заощадити на послугах охоронних агентств. Завдяки управлінню та контролю, яке здійснюється за допомогою магнітних карт, можна обмежити проникнення співробітників в ті чи інші зони. Зокрема, доступ в кабінет начальника або бухгалтера може бути закритий для деяких співробітників за допомогою СКУД(систем контролю управління доступом). Після закінчення робочого дня можна обмежити доступ в офіс всіх співробітників.
Система контролю доступу в офіс не тільки забезпечує безпеку, але і створює умови для розвитку дисципліни серед співробітників. Зокрема це стосується фіксування за допомогою СКУД часу приходу і відходу з робочого місця. Програма управління доступами реєструє переміщення співробітника, що дозволяє вам оцінити дисципліну співробітників за підсумками тижня або місяця. Система контролю доступу в офіс не допускає підміни або передачі карти, оскільки всі дані про співробітника висвічуються на пульті охорони.
Для контролю не має значення переміщення співробітників між відділами, тому подібні переміщення можна не реєструвати. Управління доступом в офіс, як правило, необхідно саме на пропускному пункті. Для обслуговування СКУД не знадобляться великі кошти, і при цьому ви зможете вже через тиждень відчути віддачу від свого рішення. Всі ваші співробітники будуть постійно перебувати під безперервним контролем.
СКУД (систем контролю управління доступом) на прохідній
Переваги даної пропозиції:
Одна з ключових причин установки обладнання на прохідній – можливість швидко реєструвати всіх вхідних і вихідних.
Установка системи істотно збільшує пропускну здатність прохідний. Це буде корисно для бізнес-центрів або підприємств, на вході яких вранці і ввечері утворюються черги.
Ще одна важлива перевага системи контролю – можливість в будь-який момент обмежити доступ будь-якої людини на територію. Якщо співробітник з якихось причин не допускається до відвідування будівлі, він буде затриманий вже на вході.
Пульт управління доступом, що знаходиться у охоронця, забезпечений екраном, на якому висвічуються дані і фотографія людини, який зареєстрований в базі. Якщо в офіс намагається проникнути людина по чужій карті або брелока, це негайно буде помічено. Без подібної організації управління доступом охоронцеві довелося б детально вивчати пропуск кожного, хто входить, що займало б багато часу. Поки організація контролю за пропускний пункт лежить на нашому обладнанні, система безпеки може сконцентруватися на більш серйозних завданнях.
Якщо ви задумалися над організацією доступу на ваше підприємство співробітників і гостей, зверніть увагу на наше обладнання. Установка системи контролю доступу – це раціональне рішення для кожного керівника, який прагне до підвищення ефективності роботи компанії або підприємства.
СКУД (систем контролю управління доступом) в готелі
Установка системи контролю доступу в готелі володіє колосальною кількістю переваг. На кожні двері ставиться зчитувач магнітного ключа, і кожних з власників таких ключів має різний рівень доступу до тих чи інших приміщень. Гість готелю, якій видається ключ управління, може потрапити тільки в свою кімнату, в той час як персонал отримує доступ до усіх номерів (для прибирання) і в господарські приміщення.
Система контролю і управління доступом забезпечить повну безпеку клієнтів і ефективність роботи персоналу.
Система контролю не просто обмежує проникнення тих чи інших осіб в певні приміщення, але і веде реєстрацію кожного відвідувача. У разі виникнення неприємних ситуацій можна буде скористатися інтерфейсом управління доступом і подивитися, хто приходив до кімнати.
Перевага електронного ключа, що є частиною СКУД, полягає в кількох аспектах. По-перше, він швидко видається на ресепшені, а це скорочується час реєстрації. По-друге, двері відкрити набагато простіше дотиком картки, ніж ключем. Зберігати карту для управління дверима в власний номер також набагато зручніше, ніж ключ.
Система контролю зробить добру службу, якщо ключ буде втрачено. Старий ключ блокується, а значить, за добу в номер по ньому анулюється. Клієнту швидко видається новий ключ. Це дозволяє за допомогою СКУД убезпечити користувача від тих, хто міг би знайти ключ від усіх доступів.

 

Онлайн заявка на встановлення систем контролю