Використання аудіо-аналітики в системах безпеки

Інтеграція аудиомониторинга в існуючу систему безпеки має багато переваг, головне з яких – отримання додаткових доказів.
У зв’язку з почастішанням випадків витоків даних, крадіжок і нападів, служби безпеки просто зобов’язані вживати заходів і діяти на випередження. Багато компаній вже зрозуміли це і почали інвестувати в модернізацію своїх систем для відеоспостереження. Наприклад, деякі організації переходять з аналогового на IP-відеоспостереження з вбудованими можливостями аналітики. Настав час удосконалити відеоспостереження ще на один рівень. Одним із способів зробити це – інтегрувати в існуючу систему безпеки можливості аналітики звуків.
На відео завжди показана тільки частина історії. Наявність звукового супроводу дозволяє фахівцям з безпеки отримати більше фактів про ситуацію і додаткові докази: імена; мова, якою розмовляють; вказівки, які дають люди в кадрі. Ці додаткові відомості допомагають більш ефективно відреагувати в тій чи іншій ситуації.
Моніторинг звуків дозволяє також перевірити сигнал тривоги, а це суттєве і економічно ефективне перевага. Якщо охоронець на центральному посту має можливість прослухати аудіо з місця події в реальному часі при отриманні сигналу тривоги, він зможе оцінити ситуацію і не викликати правоохоронні органи, якщо в цьому немає необхідності. З іншого боку, якщо щось сталося, охоронець зможе використовувати аудіо для збору важливої ​​інформації, наприклад, звуки голосів і розбитого скла. Він зможе повідомити поліції, що на місці злочину перебуває група людей, і що варто зарядити зброю.
Ще однією перевагою аудіо-моніторингу є попередження злочинів в реальному часі. Уявіть, що зловмисник проник на парковку автосалону. При наявності системи відеоспостереження, охоронець міг би побачити підозрюваного і відправити кого-небудь на місце події. Але на той час, поки він туди дістанеться, машина вже може бути вкрадена. А ось якби система відеоспостереження підтримувала двосторонню передачу звуку, можна було б звернутися до підозрюваного, сказавши щось на кшталт: «Гей ти, та ти, в червоній сорочці, ми тебе бачимо і поліція буде тут через 60 секунд». Цього може виявитися досить, щоб налякати потенційного злодія і утримати його від вчинення злочину.
Крім забезпечення безпеки, аудіо моніторинг також допомагає підвищити ефективність і якість виконання роботи вашими співробітниками. Особливо це стосується сфери роздрібної торгівлі, де однією з основних проблем є скарги покупців. Встановивши мікрофон над касою, менеджери завжди зможуть прослухати і оцінити записи діалогів між покупцями і продавцем і, в разі чого, залагодити конфлікт на початковій стадії, не доводячи справу до суду. Використовуючи аудіозапис можна також оцінити, наскільки якісно співробітник виконує свою роботу, чи потребує він в додатковому навчанні.
Останнім часом з’явилося багато нових технологій, що дозволяють використовувати аудіо для забезпечення безпеки. Особливо варто виділити розпізнавання і аналіз звуків. Зараз з’явилося багато програм, які аналізують звуки і розподіляють їх за категоріями: агресивні дії, постріли, розбиття скла. Іншими словами, подібна технологія визначає, коли людина підвищує голос. Таким чином, можна своєчасно залагодити конфлікт, адже, як відомо 90% фізичних сутичок передують словесні образи.
Існує маса вагомих причин інтегрувати технології моніторингу звуків в систему відеоспостереження, однак на сьогоднішній день користувачі тільки починають відкривати для себе ці можливості. Здебільшого це пов’язано з поширеною помилкою щодо законності їх застосування. Правда в тому, що відеоспостереження із записом звуку дозволено всюди, де це не суперечить закону про недоторканність приватного життя.
В основному це громадські місця: парки, стадіони і т.д. Якщо ви все-таки сумніваєтеся, то можна також розвісити чіткі попереджувальні знаки про те, що на об’єкті ведеться відеоспостереження.
Якщо ви дійсно хочете побороти злодійство, напади та інші злочини, слід використовувати всі можливі засоби для забезпечення безпеки і аналіз аудіо – не виняток.

Залишити відповідь