Indoor TV – комплекс локального рекламного телебачення та Digital Signage

Ціна

Поділитися в соцмережах

FacebookTwitterEmail

Опис

Indoor TV – комплекс локального рекламного телебачення та Digital Signage


Опис Indoor TV – комплекс локального рекламного телебачення та Digital Signage


Indoor TV, IP-мовлення
Indoor - TV

Indoor – TV

Реклама на моніторах у місцях продажів – молодий і швидко зростаючий сегмент рекламного ринку. Ринок реклами на моніторах є “нішевим”, і його носії швидше є доповненням до інших рекламоносіїв, ніж основним рекламним каналом для просування масового продукту / бренду. Разом з тим реклама на моніторах має свої унікальні властивості і є ефективним доповненням до інших каналів комунікації зі споживачем.
Законодавчо реклама на моніторах в місцях продажів регулюється саме як реклама на місцях продажів (Point-Of-Sale), що обумовлює інтерес до неї у товарних категорій, пряма реклама яких заборонена в інших медіа, наприклад на ТБ заборонено рекламувати тютюн і міцний алкоголь.
Сучасний споживач постійно поспішає: він швидко приймає рішення, стрімко переміщається по місту. Частка уваги, яку він приділяє рекламному повідомленню, скорочується до секунд. Важливість і ефективність рекламного контакту зі споживачем безпосередньо перед покупкою добре видно на схемі прийняття споживачем рішення (увага-інтерес-бажання-дія). Монітори, перебуваючи в місцях продажів, підсилюють зв’язку в закінченні цього ланцюжка (людина приходить в магазин вже з бажанням зробити покупку), що і визначає їх ефективність. Причому, в порівнянні з P.O.S. матеріалами, монітори забезпечують більш активний контакт з аудиторією і привертають більше уваги.
До переваг реклами на моніторах (Indoor TV) в місцях продажів можна віднести наступне:
• Можливість впливу на аудиторію по цільових групах
• Нагадування споживачеві про товар і, при позитивному ставленні до товару, спонукання до дії (закупівлю) – тобто вплив на вибір покупця;
• Своєчасність: реклама впливає на покупця, який перебуває в “цільовому настрої”, готового купувати тут і зараз;
• Динамічний аудіовізуальний ефект;
• Позитивне ставлення до даного виду реклами самих споживачів (вона швидше розважає в момент очікування і інформує, не викликаючи істотного роздратування);
• Можливість проведення як локальних, так і короткострокових чітко націлених кампаній (можливо вибіркове розміщення реклами в окремих магазинах в певні години);
• Підтримка позитивного ставлення споживача до здійснену покупку;
• Висока споживча активність аудиторії супермаркетів, її високий дохід;
• Багаторазовий контакт споживача з рекламним повідомленням збільшує кількість звернень, підвищує рівень продажів і значно полегшує виведення нових товарів і послуг на ринок
• Легітимність реклами алкоголю і тютюну;
• Інформування покупців про промоакциях, розпродажі, знижки та ін. в даному супермаркеті.
• І нарешті її ціна.
В Україні на даний момент торгові зали супермаркетів є основним місцем розміщення даних рекламних носіїв. Але це не означає, що цим все обмежиться, як не можна обмежитися в тих же супермаркетах наявністю P.O.S. матеріалів. Одним з напрямків подальшого якісного розвитку реклами на моніторах може служити їх поява в аеропортах і вокзалах, кінотеатрах, торгово-розважальних об’єктах, клубах, АЗС, аптеках, і т.п. Очевидно, що даний вид реклами буде поступально розвиватися в усі тих місцях, де рекламодавець готовий платити за контакт споживача з рекламою при близькості місця продажів його товару.
Реклама в салонах краси
Велика перевага реклама на моніторах – неможливість перемикання каналу. Якщо телереклама в основному дратує і викликає бажання перемкнути канал, то у клієнтів, які відвідують салони краси, немає альтернативи вибору каналу, рекламний ролик не перериває фільм або цікаву телепередачу, що не викликає роздратування у покупця. Музичні відеокліпи розважають клієнтів, які очікують черги або зайняті процедурами.
Реклама на міських світлодіодних екранах
Електронне табло, володіючи всіма перевагами традиційного зовнішньої реклами, вигідно відрізняються наступними особливостями:
Барвисте і динамічне зображення привертає і увагу аудиторії.
Установка екранів на найжвавіших перехрестях і в найбільш престижних місцях міста забезпечує максимальне охоплення по кожному носію.
Величезні розміри зображення збільшує час ефективного контакту аудиторії з рекламними матеріалами.
Аудиторія екранів – це найбільш активна та забезпечена частина населення, це водії транспортних засобів, пасажири і пішоходи, які працюють, живуть, відпочивають, які приїжджають за покупками.
Корпоративне телебачення
Корпоративне ТВ – це спосіб здійснення внутрішніх комунікацій, інформаційного обміну між організацією і її співробітниками, що має на меті досягнення взаєморозуміння.
Це не впливає прямо на прибутковість. Комунікації дозволяють дати відповіді на питання, які є основними для отримання задоволення від роботи: чи варто компанія того, щоб в ній працювати, який тут рівень безпеки, які перспективи роботи з точки зору оплати і просування.
Хороші комунікації дають бажання працювати з великим ентузіазмом, отримувати більше знань, пишатися своєю працею і домагатися ефективності.

Характеристика Indoor TV – комплекс локального рекламного телебачення та Digital Signage


Особливість адресної програми є:
Орієнтованість в першу чергу на місця мовлення з високим рекламним контактом (супермаркети, продуктові магазини) і високою прохідністю.
Наявність звуку при трансляції відеореклами по всій торговельній залі.
Відображення відеореклами на весь екран.
Висока ефективність (підтверджується низькою вартість 1000 контактів).
Трансляція в проміжках між рекламою нейтрального відео-аудіо матеріалу, що не дозволяє йому конкурувати за увагу покупців до рекламних матеріалів.
Можливість вибору місць нарад, часу і частоти, з якою ви можете транслювати рекламний ролик.

 

Відгуки

Відгуків немає, поки що.

Будьте першим, хто залишив відгук “Indoor TV – комплекс локального рекламного телебачення та Digital Signage”“